Friday, July 13, 2012

Accident lagi

Assalamualaikum.....

Semalam masa g kerja........seriau pulak lalu kat tempat yg pernah saya accident dulu pada 13 January 2012....mane tak nya...ternampak sebuah kereta wira remuk depan dan belakang mencium tebing tanah....teruk...mmg teruk...ketika saya lalu tu...pemandu dah tak ada...maksud saya dia bukan mati...tapi dah di selamatkan......dh takde orang dah kat situ.......masa saya lalu tu kul 7.20 pagi kot.....

Then sampai tempat kerja...tetibe Ainol (org yg membantu saya ketika accident  dulu)....."kak,kak,...tadi ade orang accident kat tempat sama dgn akak dulu....."..."ha...tu la ade nampak kereta td...pemandunya cmne...accident ngan sape?"...."sama mcm akak la...accident sensorang...kereta berpusing2...ade org citer dia nmpak bende melintas...sama kan ngan akak?"...."erk...tak la....saya mane ade nmpak sesapa melintas...."...actually kt report poliss tu yg memandai2 ckp ade binatang melintas untuk dapatkan claim insurans hahaha....."kul bape dia accident?"..."kul 6.40 pagi"....kata Ainol.......erk sama pulak........boleh refer kat sini. Saya tanya lagi.."org dia cmne selamat tak?"...."org dia ok.....hidung jer berdarah..."....huhu...sian dia....tp tempat tu mmg selalu org accident.........yg berlanggar sesama kenderaan pun ade...yg accident sensorang pun ade.....hmmmm........ckp pasal accident....mmg saya berdoa takkan menempuhnya lagi....cukup lah sekali........hati2 semasa memandu ok.....

No comments:

Post a Comment