Wednesday, November 4, 2009

high blood pressure?

tekanan darah awak ni tinggi eh,,,kenapa?he ask me.....hah?ye ke.....aku pun tgk la mesin tekanan darah tu...150/85....mak aih......ni dh kira hypertension ni.......the MA asked me again....keja tak...keja......tension dgn keje ke?.....HAHAHA........dah tentu la mmg....tp tu jwb dlm hati jer......kt mulut kuar cmni,,,,,,,heheeee agaknyer la kot......kekekkekekeke......kuar jer dr bilik tu dan sehingga la kini aku masih tak percaya setinggi itu tekanan darahku.....fuh!ni belum sampai setahun keja nih,,,kalo setahun?2 tahun?3 tahun?hahahaha......mau nyer mampus nih........nasib baik harini last ajar form 4,esok last ajar budak form 2....tp pasni sibuk ngan exam plak,,,,,nak tanda paper lagik,,,nak  send markah lagi,,,,pastu cuti nanti dh de yg pesan,,,,,bile2 masa bleh dipanggil dtg sekolah tau....!eeeeee tau lah,,,tkyah la nak pesan2 cmtu....!hah, tu la jdk lagi cikgu,,,,walopun sementara tp dh cukup menensionkan perasaan,,,sape yg pandai2 kata jd cikgu tu senang??jd cikgu Pend Khas pun payah tau,,,,buat kesekian kalinyer aku mengerti i'm not borned to be a teacher!!boleh pendek umo nih,,,tp nk buat cne pun tktau la,,,,takdir hidup ni tak seindah org yg bahagia dgn kehidupan mereka,,,,org lain mungkin sentiasa dapat ape yg mereka mahukan,,,tetapi tidak bagi aku...huh sedih pulak,,,,,,and now,baru aku perasan nape Firdaus "Kole" selalu ckp ngan aku,,,,cikgu jgn marah2,,,nnti cepat tua...!yer ler,,,marah2 pastu darah tinggi,then bukan hanya cepat tua malah cepat mampus!!!haha....ekceli harini ader rase happy sikit2.....budak 4C tknak belajarr pun ok jer,,,,,dua org murid pun ok....amier malas salin nota pun aku tolong,,,,,biar saya salin kan tp pasni awk bagi saya 20 sen tau!ok,,,amin maasom(yg hanya tgk org buat keje) tanya,,,nape cikgu ngajar kt sekolah ni?nape cikgu tk jadi juruterbang ke?yer lahhhhhh pasni sy nak berenti nk beli kapalterbang nak jd pilot lah ni.....atif (pun tk buat keje)...cikgu,nape cikgu suka harini last ajar kitorang,,,cikgu mcm tk suka jer ngan kitorang nih,,,,,aiseh,,,mmgla tk suka....tkkan la awk tk paham2 lagi,,,,kuikuikui.......like teacher like students,,,,dua2 sewel +ckp bukan2....haha....thats the way i'm teaching...layankan ajaer budak2 sengal nih,,,,yg malas biarkan malas,,,yg rajin bg latihan byk2......kalo ikutkan rase hati yg sebenar nak jer aku lempang kuat2 diorang tu(tp tkde kekuatan).....hehe

No comments:

Post a Comment