Thursday, January 17, 2013

Kosong

Assalamualaikum w.b.t....

Bukan lirik lagu ok.......

Hmm baru pukul 1.25 pm....lambatnya masa berlalu.......if u can imagine my life.....it is "kosong"....definitely....dan rasa masa sangat lambat berlalu....terlalu memberontak jiwa ini nak cari sesuatu yang boleh memenuhi kekosongan itu......

Kenapa rasa kosong?mane taknya kat ofis ni i tinggal sorangggg jer..........huhuhu......bukan lah bermakna i keje sensorang....tpi member2 perempuan semua dah pergi.......sedih tak terhingga.....tkde teman nak sembang (hal2 pempuan), tkde member nak ajak kuar makan...takde....sedihnya............

Kat rumah pun,balik nnti mesti mak g keluar lepak2 ngan member dia......masa saya balik adalah masa  yg ditunggu-tunggu mak.....hehe....ye la kalo saya kat ofis pun dh bosan, cmne lah mak yg duduk seharian kat rumah kan........dh nak dekat maghrib nnti baru lah mak balik rumah....huhu....eh tak2...mak saya bukan lepak2 kat coffee house ke, club ke atau pun pergi berjogging,,dia cuma pergi rumah kwn2 dia yg berdekatan.....sembang2....hehe....

Malam pulak.....mak akan tido ketika saya menonton tv......ek, penat berjalan lah katakan....tv yg tgk dia.............dia cuma akan bangun untuk solat dan makan........dan saya akan kejutkan dia untuk tido di bilik apabila dah tkde citer menarik yg saya dpt tgk kt tv........

Jadi oleh kerana bosan yg teramat sangat pada ketika ini, maka saya bercadang nak melibatkan diri dalam aktiviti kemasyarakatan....haha....yo la tu.......tak la...cuma nk join pasukan bola jaring kat kampung den....wish me luck!haha....

No comments:

Post a Comment