Friday, February 22, 2013

Betapa dunia ini kecil

Assalamualaikum w.b.t.....

Hari ni 22.2.13....nothing to say about the date...hehe saje je......

Cuma nak cakap tentang 2 hari lepas..Rabu (20.2.13)....Saya berjumpa dengan bekas bos semasa bekerja di UPM....The last time I met him was 2008....dan sekarang 2013, kami berjumpa semasa beliau melakukan lawatan ke tempat kerja saya....wah, sangat tak sangka...betapa kecilnya dunia ini......beliau adalah Prof Madya Dr. Mohd Kamil Yusoff.......dari UPM ke Gemas....hehehe....

Saya cuma terimbas kembali kenangan di Upm..teringat wajah2 rakan di sana...antara nama yg di sebut oleh Dr. adalah Maslinda dan Seri....hehe......."Kenal Mas?dia dah dapat tetap dah..."kata Dr. Kamil......."Seri dah dapat keje bidang dia...kat Putrajaya.."kata beliau lagi....Mungkin beliau pelik dgn keputusan saya meninggalkan UPM dan bekerja dalam hutan seperti ini sementalah org lain dah dapat kerja tetap.......haha...tapi for me, pengalaman mendewasakan saya........rezeki, masing2...is it?I don't think this is my last job, I will find the better one...in sya allah......tapi kalo dah ditakdirkan begini, what can I do?hehe...

Kita merancang, dan Allah terlebih dahulu membuat perancangan, perancangan Allah merupakan pilihan terbaik!!



No comments:

Post a Comment