Monday, April 19, 2010

Sangat Panasz Hati ini

ohhh...mcm2 perkara berlaku hari ini..............

ader seorang budak kata "baju cikgu cantik lah hari ni"....(brenti kejap)......sambung..."mcm belon",,,,,,kakakakaka(gelak ramai2).....cessss,,,takper2.....mmg cntik punnnnn.......

"cikgu ada budak nak jadi anak angkat cikgu"...."nih ha".............(oh smpai hati nak jd anak angkat...kalo kakak angkat takper jugak....takper..."ok bolehhh,,,nanti bg surat beranak kat saya eh...boleh sy wasiatkan harta kat awak".....hehe.....

since hari isnin mmg ader 2 kelas sajer....so berhajat nak kemas bilik guru yg dah bape kali kena sound sebab bersepah sepah..............scene pun bermula.....

"cikgu,ni barang cikgu ke?boleh tak saya masukkan dalam almari ni"......(sebab aku tgk dlm almari tu byk space lagi,,,,,so nak kemaskan la brg kat atas almari tu)

"kenape?almari tu saya yg angkat dulu2.....ingat sikit kesah dulu2.....hormati org lama....."(maksud dia jgn memandai2 nak letak brg suka2 ati dan jgn pandai2 nak kemas brg org yg bersepah2)...

"ooooo,,,,ok".....(dlm hati,,,,eh cmtu ke?abis aku kena angkut almari lain la??lepas tu nak sumbat lg kt dalam bilik guru yg dah lumat ngan mcm2 brg tu?)........ooooo my God........

terus malas nak kemas........kemas meja sendiri lagi bagus...walopun takde efek untuk keseluruhan bilik guru!

cepat2 istigfar........tp dah tak suka jd cikgu lagi,,,,,,,,,,so tak profesional........ok takper,,,,,,,yg baik dijadikan teladan,,,yg buruk jadikan sempadan......istigfar lagi.....lagi.......dan lagi........

No comments:

Post a Comment