Wednesday, April 7, 2010

Tolak Gaji RM50.00.......hamik ngko!

Selasa mmg jadual pack giler........but Selasa lepas dapat pelepasan keluar g bengkel.........bengkel yg aku sendiri blur aper bender ntah isi2nya.....tambah pulak dengan connection internet yg bengong!lagi lah blur........last2 xtviti yg best adelah bkenalan dgn sebuah blog seorang guru...........layan blog jer lah yg lame..................www.bloggurumalaysia.blogspot.com.....

bengkel plak habis awal.....so kena masuk sekolah balik.....sempat jalan2 sebab nak bagi timing sampai sekolah bila kelas dah abis.......rase syok pulak tgk org lain relief kelas aku,,,wakakakaka......so masuk kelas sivik jer........budak2 tanya..."td cikgu g mane?"......"takde mane,,,ade jer kat sekolah ni"(saje2 jer tipu)........."abis nape cikgu tak masuk moral?"......."oooo saya lupa........."......"oooo lupa!!tolak gaji cikgu 50 ringgit"........"cet!!kurang asam nye budak2"

bukan suka sgt pun dapat keluar sebab dalam hati selalu terpikir ttg budak2 yg tak dapat belajar(cehcehceh.....)walopun baru nak bertatih dalam bidang perguruan,antara terpaksa atau rela,,,,,tapi aku gagahkan jugak mengikhlaskan hati menjalankan tugas......btl kata org,,,tak kenal maka tak cinta........semakin lama semakin jatuh cinta.....tp biler dah jatuh cinta,,,ade org tak suka pulak,,,,cmne tu??daripada rela terus jadi terpaksa....aduiiii tak paham...............but life must goes on.........rezeki ada di mana2..........usaha lagi!mcm berusaha nak gertak budak supaya pakai baju PJ!haha,,,baju PJ pun jd masalah....yer lah,,,,,aku buat sendiri lahhhhhh...!mane ade org nak tolong,,,,,kutuk ader lah,,,,,huh!ooppss kat sekolah tk bleh pakai baju ketat tau,jarang,singkat!jubah pun tak leh..........dugaan............nama pun guru,,,,,,kenalah sopan........baju sopan tu cmne?hah!baca lah sendiri buku rekod mengajar tuh!lagi satu jgn lupa siapkan projek2 khas untuk kamu org!baik bos!walopun name ttp jadi ajk yg bawah2.....huhu......takper...ader ubi ader batas.....tgu lah tuhan balas...........kuikui.....

ok,i'm not the best!tp aku juga punya perasaan.....geli pulak bunyiknye.......mane pulak si jantung hatiku ni............mm sape ek...alaaaaa si kucen2 jer..........selamat merindu kepada org2 bertuah yg sedang bercinta.......nape aku tkde tuah ek??kompius.....

1 comment: