Saturday, September 21, 2013

Tentang hari ini

Assalamualaikum...

Hari ni hari jiwang....eh tak la...hari sengal.....hehe

Tidur malam yang tak lena menjadikan aku hilang arah seketika.....pukul 1 pagi terjaga dengan penuh debar....taktau nape.....kul 3 pagi sekali lagi...dan 330 pagi sekali lagi......hmmm...nape la cmni.....

Harini hati jadi kompius....

Hmm tapi tak patut betul la cmni......kerana debaran itu aku jd begini....ok nak buang jauh2....jauhhhhhhh.....syh syoh syoh........bersihkan hati....tak elok berprasangka...kelak kita yg merana...cewah......

Hari ini hari bosan.......

Bangun pagi2 xtau nak wt ape.....xde kelainan nak buat...nak blk kampung...mgu lepas baru je balik...lari la bajet kalo tiap2 mgu balik..hehehe..tgk tv...xde citer best pun harini.....blogging ni pun jap je ni...huhuhu.....nak g jogging...xde member.....nk g swimming...schedule nye next week......

Hari ini hari sabtu....

Huh, bila la nak hari isnin ni...tak sabar nak g keje..(HAHAHAHAHAHA)....tak sabar nak g HQ tolong org buat kerja...walopun minggu lepas aku terperangkap dalam jammed yg sangat2 menguji kesabaran...abis semua keta aku marah....marah keta ok!kul 9 mlm baru smpai umah....tak dapat bayangkan kalo setiap hari cmtu....nape la KL tu selalu jammed.....syukurlah aku di sini......oohhhhh life!




No comments:

Post a Comment