Thursday, February 27, 2014

Letih betul tengok Maya dengan Ser Chief ni

Assalamualaikum w.b.t....

Baru lepas tengok citer 'Be careful with my heart'....cmne ntah aku bleh ter tengok citer ni.....dalam ter2 tu pun aku rasa dah byk kali gak la aku layan.....dah episod bape ntah tadi......(kat opis tgk tv.....ingat org keje kerajaan je ke leh tgk tv???)...hehehehe...sorryyyy...

Citer ni kalo citer melayu dah lama dah org komplen......nasib baik la citer Filipina.....kan.....

Heroin nya Maya....baik sesangat wataknya....lemah lembut, cantik menawan menarik, bekerja sebagai orang gaji yang berpeluang melanjutkan pelajaran dan kini sedang kursus pramugari.

Maya panggil bos dia Ser Chief (aku nmpak dia tulis sms kat henset)....Ser tu Sir....jadi maksudnya Tuan Ketua....hehehehehe

Ser Chief sekarang ni dah terjatuh cinta ngan Maya....tgh nak mengorat lah kononnya....Maya lak mcm jual mahal sangat...maklumlah gadis kampung yg kononnya suci bersih tak pernah bercinta.....hmmmm baiknya Maya......

Ser Chief ni muka statik teramat...takde ekspresi langsung....suka ke marah ke sama je muka dia....cmne lah leh jadi pelakon ni... (ooppss)....oh, dia duda anak tiga.....anak2 dia semua sukakan Maya....anak yang paling kecik daripada bisu terus leh bercakap bila jumpe Maya......(ek, bukan bisu kot, mungkin tknak bercakap selepas mak dia mati,,,agaknya laaa)...

Jadi sekarang ni macam main tarik tali...Maya sedang kompius dgn ciuman Ser Chief nya......ntah ape2...pening aku tengok citer ni....saje je kan nak memanjangkan citer...nama pun telenovela..

Keluarga diorang ni happy jer memanjang...pelik....(eh?over lak)


No comments:

Post a Comment