Tuesday, December 1, 2009

pelik tp benar

i like to post some of my pictures collection,,,,,,rase2 nyer gbr2 tu tk pernah lg singgah di mane2 web yg aku join,,,ala mcm frenster ke virtualfriends ke....tu jer yg aku ade rasenyer,,hehe....



ni gbr Dayang,,,,tk ingat umo dia bp time tu,,,,tp baru celik mata.....susah tul nak amik gbr dia....tk reti dok diam,,mane tak nyer,,,jarang dpt keluar dr kandang.....dayang ader 4 beradik,,,,tp sekor dh arwah,,,yg tinggal cuma dayang,belang ngan hawa.....diorang anak puteri.....skang aku ader 12 ekor kucen....mak abah nyer kucen sebenarnye......dulu2 abah tk suka kucen...ingat lg time aku budak2 dulu,,,kucen2 aku siap kena baling ngan abah...tp skang lain pulak,,,,kucen siap tido atas pangku abah...hmmm manusia berubah....




ni kucen pendatang....mase tu kt rumah sewa serdang....dia dtg kejap je...ptg ke malam ek,,,,,esok tu dh tkde dah....kt rumah tu cume aku n kk zan jer suka kucen...yg lain mcm geli2 jer....



ngan bas pun jadik!ni mase nak g mersing ngan isda....bas rosak beb......tp kitorang ok jer,,,n tgk org2 lain pun cool jer,,,,,mcm dah biase pulak,,,,kuikui



gbr ni ngan mas,,,,,,,masa snorkling kt pulau tioman,,,,,ekceli adder name tempat tu,,,tp aku tk ingat,,,,gogle yg aku pakai tu asik kelabu jer(berwap),,,,dh bape kali rendam dlm air pun cmtu gak,,,itu adelah kali kedua yg mmbuat aku tersedar bhwasenya aku seorang yg GAYAT ngan ketinggian,,,padehal bukan menyelam dalam laut pun,,,tp rase takut semacam mcm nak karam.....siap ade life jacket tuh!



ni gbr mase kt ulu yam,,,,fuh,rindu giler ngan ulu yam ni,,,,best wooooo.......air yg putih bersih,penuh dan laju....kalo time tengkujuh ni pergi gerenti bleh hanyut smpai sungai pahang,,,,kuikui.....g ngan housemate serdang.....ni gbr org sebenarnye...tp demi menjaga sensitiviti masyarakat,,,maka  org nye terpaksa dipotong.....ader lg gbr tp tkleh nk upload plak,,,,,,







No comments:

Post a Comment