Thursday, January 13, 2011

Itu tandanya orang nampak awak....huhu

Assalamualaikum w.b.t.....

Di sebuah kawasan yang dinamakan pasar@tempat orang kampung membeli ikan/sayur/ayam untuk dimasak.....

(Situasi 1)

Cik Akak: Eh...ada dia lagi kat sini
Saya:Ada.......
Cik Akak:Bila balik??
Saya:Erk........(tak paham soalan)........memang dok sini.......
Cik Akak:Kan haritu g KL........
Saya:Oooooo.....g jenjalan jer....(dh lamo dah balik....)

(Siapakah Cik Akak itu......hmm mcm pernah nampak...tp di mana ya?kekekeke)

(Situasi 2)

Cik Abang:Bila nak nikah??
Saya:Hah????
Cik Abang:Bila nak nikah?
Saya:Erk.....(kompius....)...(selalu org tanya bila nak kawin)......jawab:hahahahahahaha tak tau lah lagi

(terpaksa bagi jawapan yg tak berapa lengkap sebab terkejut nak jawab....)patut kena tambah lagi......belum sampai jodoh...kalau sudi...tolong lah carikan.....huahuahua......

(Siapakah Cik Abang itu??........2 tahun saya dok kampung ni dan mmg selalu jumpa dia....baru harini dia tegur.....hahaha)

p/s:roadtax baru dah sampai....baru semalam buat payment ngan MyEg....cepat betul.......

No comments:

Post a Comment