Saturday, January 29, 2011

Kaler Shit

Assalamualaikum w.b.t.....

Orang itu:Apa kaler shit anda?

Saya:What?owh sorry...i tak tengok hasil selepas proses penyahtinjaan ok.....

Memang betul pun,,,,saya tk tgk pun kaler shit saya sendiri...sebab dulu masa kecik2 dulu cikgu saya pesan jangan tengok hasil penyahtinjaan,nanti mudah lupa...maklum lah zaman study........so saya tak tengok la.....lama2 dah jadi kebiasaan......tapi saya selalu "diberi peluang" untuk melihat shit orang lain....cmna tu ek???ye la....kebanyakan tandas kat mesia ni biasanya tandas duduk,,,,,,,walopun selagi terpaksa saya akan cuba mencari tandas cangkung,,,,tapi kalau dh hampir memudaratkan kena lah jugak guna tandas duduk.......saya tak suka ok,,,,,sebab namanya jer moden "tandas duduk" tp kebanyakan org yg menggunakan tu mentaliti diorang tak berapa nak moden........dah buang biar je,tak flush pun.....hasilnya,,,,,, sapa yg masuk selepas itu dapat lah rezeki melihat hasil yg berkaler2 tu,,,,,yekkkkkkkk nape lah citer kotor nih!!!

Wahai manusia yg berwajah cantik,cantikkan lah juga perangai anda....walopun tandas tu bukan tandas rumah anda,,tolonglah jaga kebersihan........kasihanilah org lain yg nak guna gak tandas tu..........yg terpaksa membersihkan mangkuk tandas itu sebelum menggunakan,sebab dia tak pengotor mcm awak,,,,,,aiyooooo....

Ooo kenapa ada dialog seperti di atas......hmm,,,ekceli org itu penjual makanan tambahan,,,,dia konon2 nak cakap kalo guna produk dia,,,apa2 yg kita makan akan dikeluarkan secara bersih melalui penyahtinjaan....boleh tk byg kan apa yg saya cakap?tentu tidak kan,,,sebab saya mmg tkde skill nak mmperkenalkan apa2 produk untuk dijual kerana saya seorang yg pemalu dan pendiam,,,,,auwwwww...hehe...

p/s:terasa mcm rajin tulis blog semenjak dua menjak ni.....kerana sudah semakin bosan......facebook pun dah tak best...nasib baik ade Tomok.....huhu

No comments:

Post a Comment