Friday, February 11, 2011

Ditawarkan kerja kerana bermuka baik

Assalamualaikum w.b.t..........

Pada suatu hari saya didatangi oleh seorang pemuda melayu berwajahkan ustaz.....

Encik:Berapa gaji awk keje kat sini?

Saya:Erm,,,adelah sikit,,,hehe

Encik:Muka awak ni nampak baikkkk jer....nak tak kalau keje ngan saya?

Saya:(tersengih2 sebab bangga tak hengat org ckp cmtu,,,hahahahaha)

Encik:Kalau nak,esok datang kat alamat ni ye

Keesokannya saya pun pergi ke alamat tersebut bersama kakak......Hmm,,,ternyata di situ semuanya org2 yg berwajah baik sedang mengemaskan premis mereka,baru nak mula operasi agaknya.........hehehehehe...tapi kakak saya tidak membenarkan saya untuk bekerja di situ sebab kesemua mereka KELIHATAN SANGAT BAIK DAN SEMUANYA LELAKI BERKOPIAH/BERSONGKOK..........erk,baik pun salah ke????......saya pulak mmmg tk nak sebab kedudukan tempat itu terpencil sikit,,,,,hehehe

Namun kesah itu telah 7/8 tahun berlalu....sekarang muka ni dah tak laku....sebab dah bertukar cm muka hantu kot!!!kekekkekeke

p/s:mcm pernah cerita jerrrr......classiccccccc!

No comments:

Post a Comment