Friday, June 6, 2014

Hidup tanpa energy booster

Assalamualaikum w.b.t...

Salam Jumaat everybody..:)

Sambil2 bukak cite Upin Ipin ni, update blog sekejap....hehe...rase mcm hari ni nak blk awal la..sebab tak kuar rehat...hikhik leh tak mcm gitu?integriti...integriti.....hmm

Berbalik kepada tajuk di atas (mcm karangan sekolah lak), semakin tua umur kita, semakin kurang tenaga yang ada dalam tubuh badan kita. Oleh itu saya perlukan sesuatu untuk memberikan saya tenaga. Sebelum ni saya amalkan mkn double stemcell PhytoScience (DSP)....namun dah lama saya berhenti menggunakannya walopun kesannya memberansangkan. Nape berenti?sebab saya dah makin confuse dgn keselamatan dan kehalalannya berikutan tiada penjelasan yg terang dan jelas. ceh wahh...Oh, lagi satu sebab adalah kerana harganya mmg mahal...RM200 untuk sebulan.

Setelah berhenti menggunakannya saya dapati tenaga badan saya tidak mencukupi.....kulit mnjadi kusam (mmg pun sejak azali, hah hah)...tidur semakin awal sebab penat...balik kerja je dah rasa penat walopun kerjanye tak seberapa....hmmm

Namun tibe2 (hehe)...saya terjumpa satu produk ni yang bernama Secret Skin White Kawaii Collagen (SSWKC) yang bercirikan sama dgn DSP...dari segi kandungannya iaitu buah-buahan dan ia berbentuk serbuk dalam sachet yang cara makannya kemam dalam mulut....hmmmm sama je mcm DSP....namun harganya jauh lebih murah iaitu RM150 untuk 2 bulan penggunaan. Off course lebih murah sebab dia bukan MLM sepertimana DSP....

Kerana mengikutkan kehendak hati, maka saya pun terbeli lah produk ni...sebab nak sgt tgk sama ke dengan DSP.....

dan parcel pun smpai.....jeng jeng jeng...



Inilah dia.......besar betul kotaknya......

Sachet kaler silver tu SSWKC........bandingkan saiznye dgn DSP.....jauh bezakan....
SSWKC berat 15g manakala DSP 1.2g. 


Ok beza kotak dan packaging dah berbeza, mari kita lihat rupanya pulak...sama takk...


Kiri: DSP.....Kanan: SSWKC

Dari segi warna mmg berbeza......SSWKC lebih light tapi dia berbau kuat....de bau mcm ubat sikit....

Dari segi rasa DSP lebih sedap.......trust me!.....mmg takleh kemam ah SSWKC!arghhhh tak sedap...so kena bancuh ngan air.....(bau still ade)

Dari segi kesan, hmm yg tu kena tunggu la 3 bulan ke.....hikhikhik......bertenaga ke tidak lepas ni...hmm

Kepada sesiapa yang meragui produk ni boleh la merujuk kepada jabatan yang berkenaan. Atau korang boleh baca blog Dr. Halina (isteri angkasawan) yang turut menggunakan produk ni. Saya ada gak emel beliau tanya ttg beza DSP ngan SSWKC....beliau jawab (dia replyyyyy tau) cmni...."never heard that product (DSP).......HAHAHA, sian DSP...tak popular rupanya.....hikhik....kalo tengok kulit beliau mmg cantik...tp jangan terpedaya...kulit beliau mmg cantik sejak azali lagi ditambah pula dengan rejim kecantikan SKII....hmmmm....

Ok, kalo korang taktau nak order kat mana, order je kat sini. Dia punya servis terbaekkk...cepat dan pantas....



No comments:

Post a Comment