Monday, June 16, 2014

Yes, they are

Assalamualaikum w.b.t.....

Hmm semakin hari semakin bosan dok ofis.....someone said to me..."ko ni asik bosannnn je". Saya sangat terasa hati dengan kata2 beliau...erk, beliau ke?bukan bosan saje2 la.....dah mmg bosan nak wt cmne....tapi kata2 itu seperti berbisik kepada saya tentang erti syukur....mungkin kurang bersyukur atau tak bersyukur langsung, sebab tu selalu rasa bosan.

Kadang2, kita mmg perlu berhati2 dgn the person we talk to, kena cari orang yg betul2 memahami....kalau tersalah org, berkemungkinan besar hati ini tambah berduka,,,,hmmm..bukan semua org boleh menjadi pendengar yg baik......ada orang suka memberi kata2 semangat kepada kita, ada org hanya mahu melihat kita tersungkur....lihat dalam diam......

My true friends.....me: middle, left: isda. right: farrah

Memang bukan semua perkara kita boleh share dengan org lain, tapi di saat saya mmg memerlukan kekuatan, farrah dan isda adalah penyelamatnya...terasa diri ni teruk sangat sebab saya selalu takde di kala diorang susah....tp diorang sentiasa ada di saat2 getir saya.........hmmm...Thank you friends....

No comments:

Post a Comment