Thursday, June 5, 2014

Kelemahanku

Assalamualaikum w.b.t...

Hi readers...:)

Berbicara tentang kelemahan...semua org ada kelemahan masing2....kelemahan dan kelebihan...kadang2 itu yang mmbezakan kita sesama manusia...hmmm

Setiap manusia pula bkn hanya ada satu kelemahan, tapi banyak...begitu juga kelebihan...masing2 ada yang lebih dan ada yg kurang...kan?

Salah satu kelemahan saya adalah bergaduh....bergaduh tu adalah satu amalan yang tidak sihat. bukan bergaduh tumbuk2 tu yang dimaksudkan...tapi bergaduh mulut....dari mulut turun ke hati...hati sakit...otak pun bengang.....

Ttg saya, saya tak pandai bergaduh mulut....sakit je hati bile org mengata macam2....kedekut lah, itu lah, ini lah....padahal sesuatu yang berlaku tu ada sebabnya.......ada puncanya.....mengapa mulut laju berbicara?bikin hati ini jadi panas membara....lalu blog menjadi mangsa.....hmmm

Mungkin juga saya ada terlepas cakap/menyakiti hati org lain, dan org yg lain pula buat mcm tu kat saya....mungkin....

Atau mungkin jiwa terlalu sensetif untuk menerima sesuatu yang di luar kawalan....I am Cancerian....sensetif...hmmm...:(

No comments:

Post a Comment