Thursday, March 18, 2010

Betapa classic nye seorang aku

blog adalah tempat aku mencoretkan aper saje.........yg pasti kekurangan aku adalah lebih tertonjol berbanding kelebihan......selain untuk tidak menjeleskan perasaan org lain,,,ia juga adalah untuk diri sendiri memperbaiki keperibadian......tapi pelik la,,,org yg seperti aku ni sering jadi bahan untuk dijelesi.......wa takde pape lah beb...silakan,,,,silakan u all untuk menang dalam aper jua situasi.....kuikui.....kdg2 kawan yg paling baik pun tak faham sape kita kan?hmmm.......ok  bukan  mahu bicara pasal itu...mahu bicara pasal lain.......

mgu lepas ada la kemas rak kasut yg lama berkurun tak berkemas...........tup tup terjumpa selipar/sandal lama yg dah buruk berkurap yg sebijik dgn yg aku baru beli THN NI!! huh!cmne bleh sama?tgk keburukan selipar tu menunjukkan mmg dah bertahun2 usianya.....mcm mane pulak tahun ni aku boleh beli yg sebijik sama?dah ler time nak beli tu membelek punya lah lama!last2 beli setahap sandal buruk tu???huish kompius nya....citarasa tak berubah.....??OMG....

pernah juga terbeli handbag yg rupanya hampir sama ngan mak (ala2 org tua nye).......masa belikan untuk mak,,,yer2 pilih yg sesuai untuk orang tua..........beberapa bulan lepas tu aku pulak beli untuk aku......tapi design lebih kurang ngan mak!!eeeeeeee.....tak jadi nak pakai selalu tau.........

suatu ketika juga ada beli kain ela nak buat baju raya..............boleh pulak terbeli 2 kain(1 for me,,,1 for my mother).yg sama corak tp kaler lain2.......tak perasan lagi........biler baju dah siap pun tak perasan gak.........sebab pakai hari yg lain2...maklumla mak ade byk baju,,,,,anak ramai lah katakan........yg perasan tu thn lepas!!ketika tgh gosok baju mak nk g jalan............sedangkan usia baju tu dah berusia lebih kurang 3 tahun....teruk nya!!!

aper ntah masalah aku ni ek.....kompius la.....aduiiiii...masalah daya ingatan ke?kurang peka atau tak peka?masalah penglihatan ke?uish.....

3 comments:

  1. it's sometimes good to be classic =D

    ReplyDelete
  2. kroniknye tahap tak perasan ko ni huhuh...cam memory lost jer

    ReplyDelete
  3. huh,tu ler pasal,,,nanti ko jgn pelik pulak kalo satu hari nnti aku tk kenal ko sebab dah lama sangat tak jumpa.....kuikuikui

    ReplyDelete