Saturday, March 13, 2010

yea yeahhhh

wah masa yg ditunggu-tunggu sudah tiba.....CUTI...........................................




oppssss...esok hari yg bahagia buat sahabat lama(mbr sekolah petaseh)...rabiyatul adawiyah n Mr. Romeo(nama betul)......Selamat Pengatin Baru(ke baharu).....Semoga jodoh berpanjangan dan bahagia selalu...Aaminnnnnnnnnn.........Telah kukirimkan hadiah dan kupesankan salam buat Rabi pada Isda..........tak dapat pergi kenduri dia kat Kajang?nape?ala,,,,,,,,harini baru balik dari seremban,,,,malas nak ulang alik lagi.........hmmm,,,,,,mula2 teringat kat rabi,,,masa tu isda la tanya,,,,"ingat tak rabi?".....dan terus terlintas kat kepala aku perbuatan manganiaya yg aku buat kat dia time sekolah rendah.....kakaka.....(ala,,,,main conteng2 muka jer,,,,tp aku dah didenda pun....)......tp bile aku tanya Rabi...ingat lagi ke aku ni....dia jawab..."mestilah ingat...kawan baik..."....wahhhhh,,,how nice lah dia and how bad I'am...kan?soalan yg sama,,,,,tapi jawapan yg sangat berbeza.......sungguh!aku mmg tersangatlah pelupa orangnya.......so kalo de kengkawan yg perasankan wajah ini di mana2,,,tolong lah tegur dulu....tapi kalo yg aku perasan seseorang yg pernah hadir dalam hidup ini,,,pasti aku akan tegur!betullll......don't call me sombong ok,,,,,,,,,(huhu)....

by d way,,,,,,harini rase so upset....semenjak dua menjak ni la.........sewel ke aper aku ni,,,,kejap ok kejap tak ok,,,aah,,mmg sewel pun..........nape ek takde org yg paham??yer la,,,semua org tu kan ade hak nak marah ke nak ape2 ke...?takkan la aku tak boleh nak marah kt org?tkkan la tak boleh nak tunjuk perasaan kat seseorang?abis tu takkan nak jadi mak turuttttttt jer!isk susah la,,,taktau nak cakap cmne.........ha lagi satu,,,Jangan nak memandai nasihatkan org kalo ko tu pun tak betul..mulut mcm S**L jek!isk geram lah,....kalo aku ade kuasa mmg aku lanyak dia ngan tiang letrik!!pastu lagi satu,,lepas ni kalo ader aper2 yg melibatkan kepentingan peribadi,,,,taknak dah mintak pendapat org lain,,,,lebih baik ikut gerak hati sendiri,,,,kalo tak dapat,,,at least menyesal seorang diri....kalo mintak pendapat org lain,,,,,,dan tak dapat aper dihajati,,,,kiita sorang2 gak yg sedih,,,,,org tu pedulik haper!!huhu...

hmm...berbalik kepada syoknye cuti yg panjang............mmg la syok,,,takyah g keje....tp nak buat ape......huh!nak g mana?ngan sape?lagi satu...ade ke duit???aduiiiiiiii.......




No comments:

Post a Comment