Wednesday, December 18, 2013

Cerita emak

Assalamualaikum w.b.t.....

Hi readers....

Cerita 1: Mak saya ada kat sini tau (rumah sewa)....hehe....bestnya,,,tapi saya tak cuti pun.....ambil mak dari rumah kakak (Seremban) sebab kakak ada banyak keja nak buat (kononnya, huh)....so kena bawak anak buah ikut sekali sebab saya takleh cuti dan temankan mak di rumah.....hmm nampaknya malam je la dapat bawak mak jalan2.......

Cerita 2: Sampai2 je kat kuarters dah buat masalah kat mak...hehe....malam tadi mak tersepit kat pintu lif....aduhhh siannya.....tangan masing2 penuh dengan barang (beras, barang dapur dan beg pakaian), so tak dapat nak hold pintu sebaiknya....sian my mak......pagi tadi baru dia rasa sakit kat bahu yang tersepit tu.......hmm lepas ni confirm ngadu kat my kakak2......hehehe

Cerita 3: Kat rumah sewa kitorang sidai baju kat ruang tamu je. Perkara biasa lah tu kan kalo dok apartment ke flat ke mahupun rumah teres kat bandar...Ada ampaian yang sepatutnya, tapi takut time hujan tak sedar habislah kena tempias....Tapi bukan pasal sidai tu nak cerita, tapi tentang pakaian yang disidai. Mak tanya...." Ada budak kecik ke tinggal kat rumah ni"....saya pun pelik la dan jawab...."mana ada, semua dah tua bangka....haha".....pastu mak cakap...."tu baju banyak yang kecik2 je...mcm baju budak"......saya jawab..."hahahaha, zaman sekarang ni org tua mmg pakai baju kecik2 je....jaga badan macam Rozita Che Wan"......haha..






No comments:

Post a Comment