Wednesday, April 30, 2014

Bicara yang panjang

Assalamualaikum w.b.t...

Hi readers.....selamat menyambut hari pekerja (in advance) hehe...esok cuti...yahhhoooooooooo.....selalunya klo cuti2 cmtu saya akan amik cuti gak hari jumaat...so panjang lah dapat cuti kan...khamis, jumaat, sabtu dan ahad....tapi kali ni tak dapat la nak cuti atas sebab2 tertentu......

Tentang bicara panjang, kalo korang perasan lah kan....kita memang selalu memanjangkan bicara...padahal kita sebenarnya takde idea nak cakap apa...contoh:

Suatu hari anak buah saya tanya....

Anak buah: kite ada byk lagu baru (kat hnset), u nak tak?"
Saya: Nak
Anak buah: Nak lagu apa?
Saya: Lagu apa2 yg femes lah
Anak buah: Lagu apa yang femes yang u suka?
Saya: Lagu apa yg u ada?

* Padahal saya taktau pun lagu apa yg femes sekarang ni.....huhu

No comments:

Post a Comment