Sunday, January 24, 2010

aku mencipta duniaku sendiri

tidak kesah sape aku,,,,,,tidak kesah sape kamu @ ko........aku tak paksa sape2.......dan aku tk tolak sape2....

aku menulis bukan untuk sape2....hanya untuk aku,,,,tp aku tk menolak @ menafikan aku mahukan sesuatu drpd ini.....aku tahu ko tahu aper itu sesuatu....walopun aku tk berape paham mcm mane ko org boleh dpt sesuatu itu.....@ nuffnang

jadi jgn salah sangka kalo aku tulis sesuatu yg ko jelik,,,yg ko pelik.....aku tak paksa ko baca.....

kalo ko kenal aku,,,aku tk pasti la aper anggapan ko,,,,,tp kalo ko tak kenal aku pasti ko akan kenal aku gak kalo ko selalu rase kasihan pada blog aku lalu dtg menjenguk sekali sekala.......ini kerana blog kini merupakan sahabat aku yg nyata dialami (aku pun tak paham ayat ini).....tapi maksud aku blog kini merupakan tempat aku meluahkan perasaan (cehcehceh...)

aku mmg ader kawan,,,,,tp aku kurang percaya pada org.......kuikui.....jadi aku kena berkawan dgn yg bukan org..........kini kawan aku yg lain yg bukan org adelah Dayang........dia itam,,,,,sama la mcm aku,,,,tp dia comey,,,sgt nomey lote!!!dan aku tau aku tak comey,,,ko tak payah nak bgtau aku,,,,,,



Dayang

aku paham aper yg aku tulis....tp aku tak paham kalo korang paham,,,,siap bleh bwk bincang @ discussion dgn org lain.......

tak,,,,takde masalah,,,,,,,aku saje cipta masalah ni.....PERCAYALAH......




No comments:

Post a Comment