Thursday, January 28, 2010

Macam mana tak dapat darah tinggi...schedule pun Rojak

Grrrrrrrrrrrrr.....geram!!
(ok,this story is just for me,,,,tidak bertujuan untuk kecoh2)

Ader ke patut si Sebestian tu terkejutkan aku dari belakang pintu???ambooooiiiiiii geram betul....dah la penat kelas time tengahari,,nak main kejut2kan org pulak,,,,,,yg lain stand by...kalo aku gelak sure diorang gelak lagi kuat,,,,tp aku marah!!ha, nasib baik bawak rotan...semua kena sambil tanya..."kenapa?kenapa kena tadah tangan?saya tak salah"....ah,kerana nila setitik rosak susu sebelanga!sesuai pulak dgn topik untuk kelas tadi.....dan sepanjang kelas aku hanya jerit2,,,nasib baik suara ok,,kalo tak jadi macam iklan ubat sakit tekak!!mampus kena gelak!!

tolong baca dalam nada rendah ok,,,walopun aku menulis dalam nada tinggi......this week mmg asik gerammm jer.......nasib lah org nak kata apa,,,,ala kalo baik2 sopan santun berbudi bahasa pun bukannya di pandang mulia,,,kena kutuk gak......jadi lebih baik menyombong tak tentu pasal,,,,baru lah best kena umpat.....huhuhu.....

huh!!nak amik air sembahyang,,baca Yassin!

No comments:

Post a Comment