Sunday, January 31, 2010

apa yang saya buat bila online Celcom Broadband

Perkara Pertama

Saya akan online ym.....oleh kerana ade emel yg nak kena cek,so i online daripada yahoo emel sahaja......ini perkara wajib...tp memandangkan hari ni ahad dan ramai insan2 yg selalu online di pejabat (guna harta sape)...so tak ramai ler yg ym nye nyala kat list aku nih.....cuti beb...

Perkara Kedua

Saya akan buka blogger.com.......untuk cek sape yg greet kat blog........then lawat page diorang......selain itu menziarah blog sesape yg ader dlm my blog list....bertuahnya org2 itu..............sebab pasti saya selalu menjengah menyokong kegiatan diorang,,,kuikui....Selain itu turut teruja dan bersemangat biler menjengah blog yg menjalankan bisnes.......wahhhh bila la nak jd mcm diorang.....td pun kt nona ader keluar online bisnes....kalo tak silap...emelyns garden.....RM10 000 pendapatan sebulan,,,,bekas kerani UPM beb!!kena mencotohi beliau nih!!!

Perkara Ketiga

Saya akan buka nuffnang.com.my................tgk bilangan pengunjung....(walopun tak ramai,,almaklumlah)............tp ader org tak suka gak kalo glemer sgt,,,,,sebab tak suka la aktiviti harian menjadi tatapan ramai..(cehceh,,ayat penyedaplah tu).....kalo ader peningkatan RM,,,,,senyum bangga sorang2...kuikui.............selain itu rase best giler biler tgk pengunjung ader yg dari US,Indonesia,Jepun,Egypt,India,Kanada yg dtg tgk blog aku........tak kesah la kalo diorang ter'klik' ke aper ke,,,,,,kekeke....juga tak lupa menziarah nuffnangers yg dtg........pastu online innit plak,,,,,,,nang nang nang

Perkara Keempat

Baca suatkaba online....menjengah pendapat2 org2 terpelajar,menerokai isu2 semasa ....(padehal tgk gosip artis).......hehe

Perkara Kelima

Agak2 kepala dah pening tgk skrin laptop nih,,,,maka aku pun off la broadband untuk mencuci mata mmbuat perkara2 lain seperti mmbuka buku Geogragi Tingkatan Satu.....mentelaah......

eh eh,,,,esok tak cuti ke?nape kl jer cuti?mmg ler,,,ngoiii.....

esok jaga cekpoint 2..merentas desa...

No comments:

Post a Comment