Monday, January 18, 2010

kes condom

hahaha,,,,,suasana kecoh biler org tak kenal kondom...........

pagi yg cuaca ok,,,,,sekumpulan manusia telah menemui 2 kondom dlm beg seseorang.........
sorang kata..."aper ni,,,kondom ke?"
yg lain kata....."ntah,,,,yer kot..."

ok,jd bahan kes,,,,,panggil suspek,,,kuikuikui......

aku pun sibuk2 tgk bahan kes,,,,,,"kondom ke ni"...."betulke kondom?"............
sorang kata...."ko lum kawin,,,,ko tak tau"
tapi dia yg dah kawin pun tktau gak.......ayoyo......(pening)

tibe2 aku menyampuk lagi,,,,,,"eh macam betul la...sebab rupa dia macam....dot dot dot(ayat tergantung)

sorang kata..."ayat menyokong kenyataan aku".....kuikui.....

suspek ditahan,,,,disoal siasat.............

keputusan lum tau lagik,,,,,aper ntah yg diterangkan......

aku balik surf internet,,,mcm bese nak tgk pelawat blog(untuk lawat blog diorang balik).........sambil surf cari "condom".....dalam hati...."aik,,,mcm lainnnnnn jer...."...kuikuikui......

sumpah aku tak tau......kekekeke......

esok nak jumper suspek!nak tanya aper dia jawab sewaktu disoalsiasat...

5 comments: