Tuesday, February 9, 2010

Ni Semua Buat Rasa Bersalah ni

Nilai toleransi dalam diri mula menipis.....tak mahu jadi lilin lagi,,,,kalo jadi api takper.........sangat jauh panggang dari api,,,,,sampai dah konfius siapa sebenarnya diri ini....huh!

ayat yg aku dengar tadi mula meresap dalam tubuh badan....."takper lah,,,kalo takde org nak amik...tak payah la......"

ala,,,,,berdebar jantung ini mendengar...apakah aku berdosa.......aku semakin konfius....namun tidak mahu diganggu pada ketika ini........aku juga mahu menjengah ke dunia yg lain....aku juga mahu merasa keseronokan di jalan sendiri buat sementara waktu ini,,,,sementara saja,,,percayalah....selepas itu pasti kembali normal........dan buat sementara itu tidak mampukah org lain cuba menggalas?sekali sekala sahaja.........bila aku melakukan,,,tiada org yg nampak,,,,bila keluar perkataan "tidak" semua mempersoalkan.....apekah berat tugas itu?

air mata rasa ingin menitis lagi.....aku selalu berhiba sendiri.......sebelum mimpi datang menjelma.....kerna aku sering terlupa,,,,,,,dia masih ada......

ohhh ada buku mahu ditanda.....

No comments:

Post a Comment